Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Google Display Networkin sanasto tietoosi!

Google Display -mai­nos­ver­kos­to avul­la tavoi­tat käyt­tä­jiä, kun he selai­le­vat suo­sik­ki­si­vu­jaan ja -mobii­li­so­vel­luk­si­aan, kat­so­vat You­Tu­be-videoi­ta j…

Paljonko Google -mainontaan kannattaa sijoittaa?

Aloit­taes­saan Google-mai­non­nan, moni miet­tii miten sen avul­la saa asiak­kai­ta, tulee­ko asiak­kai­den han­kin­ta kal­liik­si ja pal­jon­ko sii­tä kannattaisi…

Googlen reaaliaikainen raportti - hyödyllinen apu yrityksellesi

Reaa­liai­kai­set rapor­tit ovat Google Ana­ly­tic­sin yksi osio, jon­ka avul­la voit seu­ra­ta verk­ko­si­vus­to­si toi­min­taa reaa­lia­jas­sa. Tämä antaa sinul­le ti…

Mitä etsiä uudessa digimarkkinoinnin kumppanissa?

Digi­mark­ki­noin­nin kump­pa­ni on iso osa sinun mai­non­ta­si menes­tys­tä ja tämän takia digi­kump­pa­nin kans­sa täy­tyy yhteis­työ sujua. Yhteis­työs­sä digimar…

Näin teet laadukasta Google-mainontaa - 10 vinkkiä sinulle

Google-mai­non­nas­sa yri­tyk­se­si pys­tyy hyvin sää­te­le­mään mai­non­taan käy­tet­tä­vää raha­mää­rää, mai­nos­ten sisäl­töä, mai­nos­ten ajoi­tus­ta ja nii­den sijoit…

Digimarkkinoinnin raportin hyödyt

Mitä digi­mark­ki­noin­nin kuu­kausi rapor­teis­ta saa irti? Kublas­sa yhteis­työn aika­na teem­me sinul­le kuu­kausit­tai­sia raport­te­ja, jois­sa käym­me läpi …

Kohdennusmahdollisuudet LinkedInissä

Lin­ke­dIn on yksi suu­rim­pia asian­tun­ti­joi­den sosi­aa­li­sia kana­via. Sie­lä siis kan­nat­taa mai­nos­taa var­sin­kin jos olet B2B-yri­tys. Lin­ke­dIn on muutaki…

Linkedinin maksullisilla työpaikkailmoituksilla rekryprosessiin vauhtia

Rek­ry­toin­ti on yri­tyk­sel­le kal­lis inves­toin­ti, jon­ka vuok­si mit­ta­van rek­ry­toin­ti­pro­ses­sin sijaan yhä useam­mat yri­tyk­set lähes­ty­vät teki­jää suoraan…

Onko some meidän brändille vai meidän faneille?

Somea voi teh­dä monel­la eri taval­la – yksi täyt­tää kana­van­sa brän­di­si­säl­löl­lä, toi­nen tuo somes­sa esiin fanin­sa ja kol­mas yrit­tää yhdis­tää molemma…

Mainostavatko kilpailijasi Googlessa?

Kysy­mys, johon kaik­ki halua­vat vas­tauk­sen – Pek­ka halu­aa tie­tää, mai­nos­taa­ko naa­pu­rin lei­po­mo Googles­sa, ja Kai­sa tah­too saa­da sel­vil­le kilpaileva…

Miten aloittaa digitaalinen markkinointi?

Digi­taa­li­nen mark­ki­noin­ti eli digi­mark­ki­noin­ti on onnis­tu­nut syr­jäyt­tä­mään perin­tei­sen print­ti­mai­non­nan ja suo­ra­pos­ti­tuk­sen. Paluu­ta pape­ri­seen ai…

Google Search Console Insights pähkinänkuoressa

Sekä haku­ko­neet että ihmi­set rakas­ta­vat hyvää sisäl­töä. Se, mikä on omas­ta mie­les­tä­si kiin­nos­ta­vaa sisäl­töä, ei vält­tä­mät­tä saa poten­ti­aa­li­sia asi…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi